BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 13 December 2011

TERIMA KASIH YA ALLAH !

YA ALLAH ! aku tau kau sayang padaku .terima kasih sebab dah beri aku pengalaman untuk mengenal kaum adam :D YA ALLAH , kau lah tuhan aku satusatu nya ! yang adil lagi bijaksana :) aku tau Kau akan buat yang terbaik untuk hambahamba mu . kini aku mengerti kenapa Kau kenal kan aku kepada kaum adam . aku tau Kau nak aku ikut kepada jalan yang benar . aku betulbetul insaf YA ALLAH ! temukan lah aku kepada lelaki yang baik dan boleh membimbing aku ke jalan mu . hindarkan lah diriku dari lelaki yang nak menjahanamkan aku YA ALLAH ! sekarang  aku sedar siapa diri aku kat dunia ni . aku hanya lah hambaMU yang perlu patuh pada diriMU ! hari ni baru aku sedar betapa kecewenya hati nie bila dipermainmainkan oleh lelaki . kepada kau wahai kaum adam : tak payah laa nak mainmain kan perasaan perempuan . aku dah cukup kenal dgn orang lelaki ni . maafkan kesalahan aku ,lupa kan aku ! aku akan cube lupakan kau DOMO ! harap kau akan bahagia lepas ni :D terima kasih :) selamat tinggal !


0 comments: