BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 5 December 2011

HABIS SPM :D

Assalamualaikum :D haii guys ! yeahhh ! hari nie  aku habis SPM :D sengal kan pagipagi boleh update blog ? haha ~ oke fine ! aku lambat habis . =='' lepas nie kenangankenagan kat sekolah tu aku takkan lupe smpai bilebile :D sayang dohh nak tinggal kan sekolah :D lepas nie dah tak de nak gelakgelak,nganjingnganjing ,happyhappy macam selalu .tak pee ,kawan , kau tetap kat hati aku . tak kira laa korang jahat ke ape kan ? haha . do i care ? lepas SPM nie tak tau nak buat ape ! duduk kat rumah lepaklepak je kot ? hee :D belum difikirkan :) ahad lepas kak miera ajak aku pegi banda . with ? anaz and arip ! haha ~ oleh kerana bp mall penuh , pegi laa kat squre one . malang nasib kami =='' wayang kat situ pon penuh ~ adoyaii , then kiteorang pegi makan : tup tup da laa lambat ! paz tu tak sedap :D OMG ! ok , aku sakit hati =='' last last balik larr :D mekasih kak sebab dah ajak kite :D sayang akak ! muahh muahh ! haha :D 

tangan kamii :D sape ? secret ! 

0 comments: